- Czy wszystkie produkty oferowane w sklepie są dostępne?
- Czy mogę otrzymać przesyłkę na inny adres niż został podany w chwili rejestracji?
- Czy złożone zamówienie może zostać wysłane na dwa różne adresy?
- W jaki sposób mogę dokonywać płatności w sklepie Brioko.pl?
- Jakie są koszty dostawy?
- Czy jest możliwość odebrania paczki w sklepie jeszcze tego samego dnia?
- Skąd będę wiedziała, że przesyłka na mnie oczekuje już w sklepie do odebrania?
- Czy w innych sklepach mogę zamówić Wasze produkty?
- Czy można łączyć zamówienia?
- Czy mogę za pośrednictwem Waszego sklepu zamówić prezent dla kogoś?
- Czy mogę zrobić zakupy w waszym sklepie bez konieczności zakładania konta?
- W jaki sposób mogę połączyć zamówienia?
- Nie mieszkam w Polsce czy jest możliwość wysłania przesyłki zagranicę?
Poniżej prezentujemy Państwu najczęściej zadawane nam pytania wraz z krótkimi odpowiedziami.
Odpowiedzi zostały napisane w oparciu o najczęściej zadawane pytania naszych klientów.
W przypadku bardziej szczegółowych pytań prosimy o drogą e-mailową: sklep@brioko.pl
- Czy wszystkie produkty oferowane w sklepie są dostępne?
Tak, wszystkie produkty w sklepie są dostępne i wysyłane są od razu. - Czy mogę otrzymać przesyłkę na inny adres niż został podany w chwili rejestracji?
Tak, wchodząc na swoje konto możesz dodawać wiele adresów. - Czy złożone zamówienie może zostać wysłane na dwa różne adresy?
W takim przypadku muszą zostać złożone dwa oddzielne zamówienia. - W jaki sposób mogę dokonywać płatności w sklepie Brioko.pl?
Za złożone zamówienie można zapłacić:
Przelewem tradycyjnym
Przelewem on-line
Przy odbiorze przesyłki - Jakie są koszty dostawy?
Koszty dostawy wyświetlają się podczas składania zamówienia.
Możesz odebrać zamówienie w sklepie wtedy nie ponosisz kosztów dostawy. - Czy jest możliwość odebrania paczki w sklepie jeszcze tego samego dnia?
Tak, istnieje taka możliwość. Odebrać zamówienie złożone tego samego dnia można w godzinach 8.00 -16.00. Po uprzednim zadzwonieniu do nas lub otrzymaniu maila z informacją, że zamówienie czeka do odbioru.
W dziale kontakt znajduje się mapka – jak do nas trafić. - Skąd będę wiedziała, że przesyłka na mnie oczekuje już w sklepie do odebrania?
Zawsze wysyłamy wiadomość po zrealizowaniu zamówienia. Zapraszając do jego odebrania w sklepie. - Czy w innych sklepach mogę zamówić Wasze produkty?
Nasze produkty można zakupić przez stronę Brioko.pl, osobiście w naszym sklepie, na Allegro lub w sklepach partnerskich. - Czy można łączyć zamówienia?
Tak, można połączyć zamówienia. Tylko może zmienić się koszt dostawy. - Czy mogę za pośrednictwem Waszego sklepu zamówić prezent dla kogoś?
Tak, można za naszym pośrednictwem wysłać komuś prezent. - Czy mogę zrobić zakupy w waszym sklepie bez konieczności zakładania konta?
W naszym sklepie internetowym konieczne jest założenie konta w celu złożenia zamówienia.
Bez konieczności zakładania konta można dokonać zamówienia telefonicznie bądź mailowo, albo podczas wizyty w naszym sklepie. 🙂 - W jaki sposób mogę połączyć zamówienia?
Zamówienie można połączyć telefonicznie bądź mailowo. - Nie mieszkam w Polsce czy jest możliwość wysłania przesyłki zagranicę?
Tak, wysyłamy zagranicę. Dlatego rejestrując się u nas w sklepie należy wybrać kraj dostawy, aby nasz system dobrał przesyłkę do Państwa potrzeb.