FAQ

  1. Czy wszystkie produkty oferowane w sklepie są dostępne?
  2. Czy mogę otrzymać przesyłkę na inny adres niż został podany w chwili rejestracji?
  3. Czy złożone zamówienie może zostać wysłane na dwa różne adresy?
  4. W jaki sposób mogę dokonywać płatności w sklepie Brioko.pl?
  5. Jakie są koszty dostawy?
  6. Czy jest możliwość odebrania paczki w sklepie jeszcze tego samego dnia?
  7. Skąd będę wiedziała, że przesyłka na mnie oczekuje już w sklepie do odebrania?
  8. Czy w innych sklepach mogę zamówić Wasze produkty?
  9. Czy można łączyć zamówienia?
  10. Czy mogę za pośrednictwem Waszego sklepu zamówić prezent dla kogoś?
  11. Czy mogę zrobić zakupy w waszym sklepie bez konieczności zakładania konta?
  12. W jaki sposób mogę połączyć zamówienia?
  13. Nie mieszkam w Polsce czy jest możliwość wysłania przesyłki zagranicę?

Poniżej prezentujemy Państwu najczęściej zadawane nam pytania wraz z krótkimi odpowiedziami.

Odpowiedzi zostały napisane w oparciu o najczęściej zadawane pytania naszych klientów.

W przypadku bardziej szczegółowych pytań prosimy o drogą e-mailową: sklep@brioko.pl

  1. Czy wszystkie produkty oferowane w sklepie są dostępne?
    Tak, wszystkie produkty w sklepie są dostępne i wysyłane są od razu.
  2. Czy mogę otrzymać przesyłkę na inny adres niż został podany w chwili rejestracji?
    Tak, wchodząc na swoje konto możesz dodawać wiele adresów.
  3. Czy złożone zamówienie może zostać wysłane na dwa różne adresy?
    W takim przypadku muszą zostać złożone dwa oddzielne zamówienia.
  4. W jaki sposób mogę dokonywać płatności w sklepie Brioko.pl?
    Za złożone zamówienie można zapłacić:
    Przelewem tradycyjnym
    Przelewem on-line
    Przy odbiorze przesyłki
  5. Jakie są koszty dostawy?
    Koszty dostawy wyświetlają się podczas składania zamówienia.
    Możesz odebrać zamówienie w sklepie wtedy nie ponosisz kosztów dostawy.
  6. Czy jest możliwość odebrania paczki w sklepie jeszcze tego samego dnia?
    Tak, istnieje taka możliwość. Odebrać zamówienie złożone tego samego dnia można w godzinach 8.00 -16.00. Po uprzednim zadzwonieniu do nas lub otrzymaniu maila z informacją, że zamówienie czeka do odbioru.
    W dziale kontakt znajduje się mapka – jak do nas trafić.
  7. Skąd będę wiedziała, że przesyłka na mnie oczekuje już w sklepie do odebrania?
    Zawsze wysyłamy wiadomość po zrealizowaniu zamówienia. Zapraszając do jego odebrania w sklepie.
  8. Czy w innych sklepach mogę zamówić Wasze produkty?
    Nasze produkty można zakupić przez stronę Brioko.pl, osobiście w naszym sklepie, na Allegro lub w sklepach partnerskich.
  9. Czy można łączyć zamówienia?
    Tak, można połączyć zamówienia. Tylko może zmienić się koszt dostawy.
  10. Czy mogę za pośrednictwem Waszego sklepu zamówić prezent dla kogoś?
    Tak, można za naszym pośrednictwem wysłać komuś prezent.
  11. Czy mogę zrobić zakupy w waszym sklepie bez konieczności zakładania konta?
    W naszym sklepie internetowym konieczne jest założenie konta w celu złożenia zamówienia.
    Bez konieczności zakładania konta można dokonać zamówienia telefonicznie bądź mailowo, albo podczas wizyty w naszym sklepie. 🙂
  12. W jaki sposób mogę połączyć zamówienia?
    Zamówienie można połączyć telefonicznie bądź mailowo.
  13. Nie mieszkam w Polsce czy jest możliwość wysłania przesyłki zagranicę?
    Tak, wysyłamy zagranicę. Dlatego rejestrując się u nas w sklepie należy wybrać kraj dostawy, aby nasz system dobrał przesyłkę do Państwa potrzeb.