Twój koszyk jest pusty

FAQ

1. Czy wszystkie produkty oferowane w sklepie są dostępne?
2. Czy mogę otrzymać przesyłkę na inny adres niż został podany w chwili rejestracji?
3. Czy złożone zamówienie może zostać wysłane na dwa różne adresy?
4.W jaki sposób mogę dokonywać płatności w sklepie Brioko.pl?
5. Jakie są koszty dostawy?
6. Czy jest możliwość odebrania paczki w sklepie jeszcze tego samego dnia?
7. Skąd będę wiedziała, że przesyłka na mnie oczekuje już w sklepie do odebrania?
8. Czy w innych sklepach mogę zamówić Wasze produkty?
9. Czy można łączyć zamówienia?
10. Czy mogę za pośrednictwem Waszego sklepu zamówić prezent dla kogoś?
11. Czy mogę zrobić zakupy w waszym sklepie bez konieczności zakładania konta?
12. W jaki sposób mogę połączyć zamówienia?
13. Nie mieszkam w Polsce czy jest możliwość wysłania przesyłki zagranicę?

Poniżej prezentujemy Państwu najczęściej zadawane nam pytania wraz z krótkimi odpowiedziami.

Odpowiedzi zostały napisane w oparciu o najczęściej zadawane pytania naszych klientów.

W przypadku bardziej szczegółowych pytań prosimy o kontakt pod numerem 668 447 888
lub drogą e-mailową
: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.


1. Czy wszystkie produkty oferowane w sklepie są dostępne?

Tak, wszystkie produkty w sklepie są dostępne. Zarówno w sklepie internetowym jak i stacjonarnym Brioko przy ulicy Grochowska 316/320 lokal 225.
Zobacz jak do nas dojechać. Sklep czynny jest w poniedziałki, środy i piątki w godzinach 11-16.

2. Czy mogę otrzymać przesyłkę na inny adres niż został podany w chwili rejestracji?

Tak, wchodząc na swoje konto możesz dodawać wiele adresów. Natomiast w momencie składania zamówienia musisz wybrać jeden z adresów.

3. Czy złożone zamówienie może zostać wysłane na dwa różne adresy?
W takim przypadku muszą zostać złożone dwa oddzielne zamówienia.

4.W jaki sposób mogę dokonywać płatności w sklepie Brioko.pl?
Za złożone zamówienie można zapłacić:
  • Systemem płatności DOTPAY, który obsługuje karty płatnicze (MasterCard/EuroCard, Visa, Polcard), a także przelewy on-line;
  • Przy odbiorze przesyłki u listonosza;
  • Przelewem;
  • Osobiście w sklepie firmowym przy ulicy Grochowskiej 316/320 lokal 225.
    Zobacz jak do nas dojechać. Sklep czynny jest w poniedziałki, środy i piątki w godzinach 11-16.

5. Jakie są koszty dostawy?

Koszty dostawy wyświetlają się podczas składania zamówienia. Ty wybierasz za pośrednictwem kogo chcesz otrzymać przesyłkę.
Możesz odebrać zamówienie w sklepie wtedy nie ponosisz kosztów dostawy.

6. Czy jest możliwość odebrania paczki w sklepie jeszcze tego samego dnia?
Tak, istnieje taka możliwość. Odebrać zamówienie złożone tego samego dnia można w godzinach 11.00 -16.00.
Po uprzednim zadzwonieniu do nas lub otrzymaniu maila z informacją, że zamówienie czeka do odbioru.
W dziale kontakt znajduje się mapka - jak do nas trafić.

7. Skąd będę wiedziała, że przesyłka na mnie oczekuje już w sklepie do odebrania?

Zawsze wysyłamy wiadomość po zrealizowaniu zamówienia. Zapraszając do jego odebrania w sklepie.

8. Czy w innych sklepach mogę zamówić Wasze produkty?

Nasze produkty można zakupić przez stronę Brioko.pl lub kupić w sklepie przy ulicy Grochowskiej 316/320 lokal 225.
Produkty są również dostępne w sklepach na terenie Polski, lista sklepów dostępna jest tutaj

9. Czy można łączyć zamówienia?

Tak, można połączyć zamówienia. Tylko może zmienić się koszt dostawy.

10. Czy mogę za pośrednictwem Waszego sklepu zamówić prezent dla kogoś?
Tak, można za naszym pośrednictwem wysłać komuś prezent. W dziale prezenty można wybrać wyjątkowe opakowanie na prezent.
Prosimy tylko w uwagach napisać, że przesyłkę wysyłamy na prezent. Wtedy nie dodamy do przesyłki paragonu. :)

11. Czy mogę zrobić zakupy w waszym sklepie bez konieczności zakładania konta?
W naszym sklepie internetowym konieczne jest założenie konta w celu złożenia zamówienia.
Bez konieczności zakładania konta można dokonać zamówienia telefonicznie bądź mailowo, albo podczas wizyty w naszym sklepie. :)

12. W jaki sposób mogę połączyć zamówienia?
Zamówienie można połączyć telefonicznie bądź mailowo.

13. Nie mieszkam w Polsce czy jest możliwość wysłania przesyłki zagranicę?
Tak, wysyłamy zagranicę. Dlatego rejestrując się u nas w sklepie należy wybrać kraj dostawy, aby nasz system dobrał przesyłkę do Państwa potrzeb.